Thursday 5 December 2013

masalah hati

mainan hati ni jangan main2 woi .
macam masalah ade.
aku bukan cakap pasal penyakit or what.
it's about your feeling.

kadang2 macam angin je wey die berubah. harini A esok dah B . luse A balik .
even kalau ko nak buat keputusan pon susah kalau hati ko berbelah bahagi.
nak pergi ke taknak ke. nak terime ke taknak ke.

ni hati . tapi ni organ hati kite lah tapinye



hati kalau dah luke susah nak ubat woi. plaster lah macam  mane pon

orang boleh jadi gile mainan hati dan perasaan . 

case 1 : kawan aku call. cakap die gaduh dengan awek die. awek die macam berubah lah. padahal dah setahun lebih couple ni. awek suke cakap kasar lah. babi anjing habis carut. tapi ko still sayang die kan. still sanggup beli intan permata untuk die kan. esok luse call aku cakap dah baik. setel lah.

case 2 : kawan aku whatsapp. nak mintak pendapat aku pasal kawan die. couple dh 3 tahun. tapi tibe2 awek mintak putus. alasan? awek nak berubah. die tanye wajar ke laki tu maki hamun perempuan tu.
bagi aku tak patut. i mean. ko kene terima. maybe HATI die dah berubah. nak jadi lebih baik. tapi sian jugak kat pakwe die. dah bertahun tibe2 hancur kan.sabaq noh !!

case 3 : bile ko ade pakwe. and ade org suke ko. and ko pon suke org tu. tibe2 jer setting hati ko berubah kan. mule lah ko huru hare kan. mulelah. macam2 dalam kepale hotak ko kan. 
tapi ape ko nak bandingkan antara seminggu dan 11 bulan ? sakit doe . 


so, ape ko boleh buat? nak dilukai? melukai orang ? 

yang penting 
this 





No comments:

Post a Comment